Okt. 17

sattooo_hungary 2010.10.17. 12:45

Nincs netünk mióta a Peter szabadságra ment, így nem is írtam azóta. Gondolkozunk is rajta, hogy veszünk saját netet, mert ez a mostani kb. 13kb/s...:(

Azon is gondolkozunk, hogy kocsit vegyünk, mert utóbbi időben történtek kisebb attrocitások a szálloda portásaival, akiknek a staff szállítása is dolga lenne. De egyiküknek ez nem tetszett, ugyh bepanaszolt engem, hogy miért hívtam fel, hogy mikor mennek a városba...(amúgy kórházba kellett akkor épp mennem). Egy kocsi amúgy zsír lenne, egy 10éves valami kisebb már elhozható 6-800fonttól, ami egy havi lóvé...A taxi meg busz kombi meg elég drága taxi a városba 5font oda 5 vissza busz mondjuk Cheltenhambe megin 5font, ez kocsival kb 3 lenne összesen. Biztosítással ugyanannyi. De így legalább el tudnánk menni bármikor bárhova, kirándulni, Londonba, ide-oda megkötés és minden nélkül.:)

A meló amúgy megy, nem mondom, hogy annyira rohadt jól érzem magam, így három hónap után azért kiismertem az embereket és azt kell mondjam, hogy a 10en valahány fől konyhai személyzetből 2 az akiket igazán el tudok fogadni. A többi nem egyenes, nem fogad el semmi mást, hülye, és hasonlók. Gondolkoztam azon is, hogy mindenki full normális, csak én vok barom, de arra jutottam hogy az esetek többségében fordítva van. Új senior sous chefünk van Wayne, eddig nem rossz arc, mondjuk főzni még nem láttam eddig, de ez legyen az ő dolga. Azt tudom, hogy tegnap jól keresztbe tett nekem. Amúgy az a fura, hogy mindenért, de tényleg mindenért engem veszenk elő. Ezt rohadtul unom már. Utóbbi 2 napban 140-140 fő vacsorára. Pénteken minden jól ment, kivéve egy rendelés, amit idő előtt küldtem ki mert nem figyeltem. Tegnap bementem előbb meg minden de annyi rendelés jött napközben, hogy ketten csináltuk őket 5ig. 6:30kor nyitás. Jött az oltás, hogy miért nem vagyunk kész. Persze enyém volt a felelőség. Utána elfogyott a rák, miért fogyott el...ki a hibás...én. Kiderült később, hogy a véjn meg a másik csávó dupla adagot raktak a tányérokra, ez volt a baj, de akkor is é voltam a hibás. Meg volt még több ilyen kisebb dolog, ugyh műszak végére igen besokalltam. Elfogyott a sajtunk is, ugyh ma azért várom az osztást, de majd elintézem.

Így aztán kigondoltam, hogy nem lenne helyes túl sokáig itt maradni, 3 hónapja vok itt, manki lassan egy...eddig úgy gondoltam egy év lenne jó, de sztem 8hónap után nekiállok melót keresni...addig is ami nem öl meg, az erősít...

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://enasef.blog.hu/api/trackback/id/tr372378194

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása