Szept 14

sattooo_hungary 2010.09.15. 00:13

Hajónapló: Csillagidő 22:40 2010.09.14

Ez egy felemás nap volt, elég szarul indult, kisebb félreértés miatt, amit még azóta sem értek, de remélem nem gátol senkit semmiben...akinek szól az érti.

Mostanság nincsenek túl sokan az étteremben, napi 40 körül hétköznap, 100 hétvégén, ami pont ideális, mert van idő a lehető legjobban kiküldeni a kajákat. Ma mondták is a pincérek, hogy "húú"-ztak a vendégek a kajámra, jó értelemben. Meg hallottam, hogy Londonban van michelines Hilton étterem, úgyh ha minden jól megy megpróbálok ezután arrafelé orientálódni. Mégiscsak egyszerű szervezeten belül bekerülni egy díjazott konyhára, mint külsősként.

Tegnap ha minden jól megy nyertem 100fontot, fogadtam egy indiai sráccal h a nálunk fellelhető legnépesebb kisebbség indiából származik...remélem jól fogalmaztam:) Jól fog jönni a lóvé, van egy 2 csillagos étterem Cheltenhamben amit meg akarok közelebbről is nézni, csak egy 3 fogásos étkezés 55 font per fő...

Ma rendeltünk cuccokat a nisbetsről, mint kiderült nem 20- és nem 25% kedvezménye van a Hiltonnak hanem 30, így egy késtokért, egy hámozóért, egy kenyérkésért és egy Henkels palette knife-ért fizetek 35 fontot, ami igen jó sztem. De asszem most már meg kell húznom a hónap többi részében, nem mintha nem lenne lóvém, de kicsit félre is kéne tenni azért:D Amúgy azért kaptam kevesebb lóvét első hónapban, mert "emergency tax" volt a fizetésemen, amit módosítanom kell, csak azt nem értem hogy ki van vészhelyzetbe, hogy a lóvé nagy részét elvegyék. Én nem az biztos, sőt az a vészhelyzet, hogy ilyen van...:)

Amúgy most már minden papírom elrendeződik, csak az összes hivatalban szisztematikusan elrontják a nevem, és v helyett u-t írnak, ami elég zavaró, így megint végig kell hallgatnom az összes rohadt kormányzati üzirözit jáááá:)

Ennyit mára...

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://enasef.blog.hu/api/trackback/id/tr42297143

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása