UPDATE: 1 év

sattooo_hungary 2011.09.14. 23:18

..sőt egy kicsit több is eltelt a nagy "Angliába költözés" óta.

Sok minden történ ezalatt, főzésügyileg nem tudom milyen sokat fejlődtem, az viszont biztos, hogy sokkal eltökéltebb lettem látva, hogy az átlagember számára minőséget jelentő szállodalánc mennyire nem törekszik a minőségre. Ez vonatkozik az alapanyagra, eszközökre, technikákra, és ami a legelszomorítóbb emberi erőforrásra. Egy év alatt itt annyi szakács és konyhafőnök megfordult, nehéz lenne megszámolni...egy azért biztos: ez az egy év arra megtanított, hogy kezeljem a szar helyzeteket és hogy jöjjek ki belőlük.

A lényeg, hogy itt a vége!

A vége felé kicsit már tényleg elegem lett a dolgokból és beadtam a jelentkezésem pár jónak tűnő helyre próba cseresznye alapon. De úgy voltam nem halok bele ha most nem vesznek fől, de azért kipróbálnám mire jutok.

Pár nap kuss és egy elutasítás után egyből 3 próbamelóra hívtak. 2-re mentem el és a végén szerencsére mindkettő állásajánlattal zárult.

Az otthoni nyaralás alatt nagy nehezen de átgondoltam a dolgot és végül elfogadtam a jobbnak tűnőt.

Amúgy a Hiltonról annyit, hogy amint megneszelték, hogy elkezdtem új munka után nézni, nem sokkal rá jött is a 8 hónapja ígérgetett nagy előléptetés. Én már persze elfogadtam a másik munkát amikor bementem az előléptetéshez gratuláló levelemért. Kinyitottam és az állt benne, hogy nagy örömmel előléptetnek reggeliztető szakáccsá minimális fizetésemeléssel, és hogy legyek boldog mert kiérdemeltem. HEHE

Szerencsére a felmondólevél ott lapult a zsebemben mert valahogy sejtettem, hogy ez lesz így az előléptetés egyből a szemetesben landolt és ott azzal a lendülettel beadtam a felmondásom.

A lényeg: T -8nap 8óra

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://enasef.blog.hu/api/trackback/id/tr783228319

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása