Okt 30.

sattooo_hungary 2010.10.30. 13:59

Já!

Újra jelentkezem, elég sok minden történt az utóbbi pár napban. Legfontosabb, hogy vettünk egy kocsit, egy 99-es vw polo-t, azóta szereztem bele (és itt a szerzésen a lényeg) egy jó kis rádiót meg megvettük az összes löttyöt ami kell:olaj, fagyálló meg mittoménmi amit némi vodkáért cserébe az egyik lenygel remélem ki is cserél majd. Lekopogom, de elég jól belejöttem a vezetésbe is, csak a rohadt körforgalmak működnek teljesen máshogy és egyszerűen az agyam nem akarja befogadni. Európában csak akkor kell ugye indexelni ha kimész a körforgalomból, itt viszont ha az elsőnél mész ki akkor balra és a külső sávban kell menni, ha többinél akkor jobbra és a belső sávokban, vagy valami ilyesmi...:D

Másik jó dolog, hogy vettem repjegyet Január 9-re Inssbruckba, mivel megyünk síelni úgynézki. Csak a szállásokkal van most kis mizéria de hát ez van. A szezon turnus szombaton kezdődik 9-e viszont vasárnap és így nehéz...:D De utána otthon leszek egy kis időt, mondjuk 7-8 napot, amit majd megpróbálok okosan kihasználni.

Tegnap volt fizetés, de kevesebb lóvét kaptam, mint terveztem, mert jó ideig nem volt HR-es a hotelban és a beugrós annak ellenére, hogy megígérte, hogy elküldi a papírjaimat az új adócsomagba lépéshez, valszeg nem tette, így még mindig sokkal több adót kell fizetnem, mint normálisan kéne.

A melóval elvagyok, a problémák a régiek, visszajött egy ügynükséges séf aki akkor melózott itt amikor kezdtem és igen utáltam. Most sem jobb a helyzet, van egyfajta spion természete, és mindig a hibát keresi, hogy utána szaladhasson elmesélni a séfnek. És még karácsonyig itt lesz.:S Amúgy fejlődtem azért néhány téren, főleg sebességben, egy este 70 emberig gond nélkül elviszem az előételes pályát, csak akkor van gáz ha a többi étlapról is rendelnek.

Amúgy nem értem én ezt a szisztémát. A hotelben 3 konyha van: a fő, a bár konyhája és a bálterem konyhája, de csak a főkonyha üzelem állandó jelleggel. Namost van az a'la catre étlap, a TDH(szobaárban van), a Terace bar, a golf bár, rooms service étlap és kids menu. Ez ha jól számolom 6 azaz hat menü és elég kevés átfedés van közöttük. Sajnos a legtöbb kaja az előételről megy ki és ha van egy 60-70 emberes étterem és berendelnek szobaszervízt meg bárt akkor igen el lehet úszni. De ezt senki sem látja...vagy nem értem. Ennek ellenére vígan alkalmazzák a ügyökségen keresztül itt lévő szakácsokat akik majdnem 3x akkora órabérben vannak mint én. Kérdem én akkor miért nem lehetne egy agency helyett felveni 3 rendes szakácsot teljes munkaidőben és megnyitni a bár konyháját...a minőség is sokat javulna és a nyomás és kisebb lenne...sőt nem járna túl nagy többletköltséggel sem. Már nagyon várom, hogy vége legyen, és azt már többször is megfogadtam, hogy soha többet nem fogok hotel éttermében melózni.

Ja és végre van hal is, illetve végre kiderül, hogy van hal a pálya tavaiban. Egyik éjszaka kimentünk kishalra halászni és ez akadt a hálóba:

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://enasef.blog.hu/api/trackback/id/tr362409696

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

hubi' 2010.11.09. 00:11:02

a körforgalmak itthon is ilyen szisztéma alapján kéne működjenek :)

btw kitartás :)
süti beállítások módosítása