Szept 7

sattooo_hungary 2010.09.07. 18:23

Já!

Újra jelentkezem, live from Tewkesbury. Azt kell mondanom, hogy elfáradtam kicsit, főleg szellemileg, már ha lehet ilyet mondani...de holnap, pénteken és szombaton szabad vok, Furcsállom, ámde egyúttal örömtelinek tartom, hogy a két legforgalmasabb napot megkaptam. Mánki te is hiányzol...

Ezen a héten 1 szabadom volt, ami nem is lenne baj, ha lehetne itt mit csinálni. Voltunk szombaton "bulizni", valami helyi diszkóban, de nevetséges, a zene is szar, meg itt teljesen más, éjjel 1kor vége volt majnem a bulinak. Hihetetlen, otthon ilyenkor kezdődik:D Meg hát van egy érdekes öltözködési kultúrájuk az ittenieknek, de mind1. Angolból sztem elég jól fejlődöm, nem mintha eddig gáz lett volna, de most már sokkal több szót használok, meg pár szlenget is betanultam a buztonság kedvéért. Holnap jön Mr. Larousse Gastronomique, ugyh végre lesz vmi értelmes elfoglaltságom is. Ma rendeltettem magamnak egy kenyér kést, meg egy "palette knife"-t, ami magyarul nemtom, tán spatula, nem emlékszem sajnos, és a hiltonon keresztül kedvezménnyel vásárolok a nisbets-en, ugyh pofátlanul kevés, mindösszesen 19.5 fontért sztem jó kis vásárt csináltam. Na ez értelmes lett:)

Most el kell rohannom, mert visznek vásárolni...később folytatom, ha lesz időm:D Addig is csoki.

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://enasef.blog.hu/api/trackback/id/tr802278393

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása