Szept 27

sattooo_hungary 2010.09.27. 22:16

Nem vesztem el, csak nem sok időm volt írni...

Hol is kezdjem...tegnap megjött mánki, elzúztunk érte Bristolba, jól ki is fáradtam, mert előtte meg persze melóztam, de így volt jó. Az alvás viszont nem igen ment, 2 körül feküdtünk le, de már 6kor a nappaliban szereltem a tegnap vett pergetőfelszerelésemet. Utána shopping Tewkesburyben, megettem életem eljő fish & chipsét, ami leszámítva, hogy rohadt olajos volt, én meg kb 10 éve nem igen ettem sok halat nagyon kiváló volt. Mánki hozott kis hazait:kolbi, paprika, süti, zacskósleves:D Toltunk is gyorsan, egy knór aranyló májgaluskás levest így vacsorára...:D

Amúgy a konyhán mondhatni minden oké, bár valami gáz tuti van, mert most már 3 emberről tudom a 7ből, hogy nemsokára lelép...amúgy nem csodálom, mert így belegondolva van ám spórolás. Gondolkodtam már énis pár dolog után, hogy kéne új melót keresni, de nem érdekel, akkor is végigcsinálom, bármi is lesz. Nem sok az a pár hónap. A séf minap belerakott egy marék mocskos salátát az én előre gondolsan megmosott salátám közé, amin eléggé felhúztam magam, ugyh ki is vágtam mindet egyből, aztán meg megkaptam, hogy újra kelett volna mosni az egészet...persze nyelek én mindent, meg lehet nem kicseszés akart lenni, de szervíz közepén azért én nem csinálnék ilyet mással. Mert ha meg emiatt visszajön a kaja akkoris én szívok...ezutután volt még pár hasonló dolog, ugyh vártam már a megérdemelt 3 szabadnapomat.

Még 10 hónap és egy szinttel feljebb lépek. Amúgy hallottam, hogy a kissé fura, illetve rohadt mód fura indiai junior sous chef miket mond hindiül rólam, hát annyi biztos, hogy innentől nem érdekel, tőle biztos nem kérek semmilyen segítséget. Hülye vagyok ezekszerint, hogy úgy szeretném csinálni a dolgokat, ahogy ők szeretnék, vagy nem az lenne a cél, hogy egyforma minőség menjen ki minden nap? Többet nem kérdezek az biztos...

Nem igazán tudom miért írtam ezt le, nem vok rossz kedvemben amúgy...ha az otthoniak olvassák, bárki írhatna magáról, mert sem Vpből sem otthonról nem sokat hallok...

Ha minden jól meg most már képek is lesznek, mivel mánki hozott fényképezőt. Ő holnap reggel 7kor kezd, elintéztük neki ma az angliai papírok és egyebek felét, okulva a tapasztalatokból...

folyt köv

Ja, amúgy a poén kedvéért ezt még gyorsba leírom: Beregeltem, illetve csatlakoztam wiwen a http://www.utitars2010.hu oldal klubjához, ami tök jó, cask van egy kisebb hiba amit felfedeztem a honlapon. Épp a csomagküldésen filóztam, hogy mimindent lehetne haza, vagy épp otthonról ide küldeni, de valahogy furcsának tűntek az adatok: Egy max 30 liter, vagy 100kg csomag ára 3000 ft Magyarországra. Ha jól számoltam, akkor 30 liter tömör gyémánt épp 100 kiló körül van, illetve 30 liter tömör aluminium 90 kiló, ugyh a nagybani gyémánttolvajok és az indiai származású hazai kisebbséghez tartozó, a társadalom számára csekély hasznot hozó, színesfémgyűjtésből megélni próbáló egyedek számára ideális szállítási lehetőséget nyújt kedvező áraival az utitars2010:D

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://enasef.blog.hu/api/trackback/id/tr302328167

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása