...és még mindig

sattooo_hungary 2011.02.05. 23:01

Szóval a sízés után egyből mentem Csesznekre egy jó kis 3 napos "pihenésre". A dolog annyira tökéletesen indult, hogy amint megérkeztünk, szószerint a kocsma előtt parkoltunk le és pár házipálesz és sör kombó után foglaltuk el a szállást. Vittem jófajta szarvasgomba-olajat is, jelszó majd főzünk...:) Hát miután az összes magunkkal vitt -nem elhanyagolandó mennyiségű- innivaló elfogyott még gyorsan visszamentünk a kocsmába kicsit és a többire nem emlékszik senki. Az biztos, hogy főztem éjszaka az említett olajjal és a ház egyik ablaka is véletlenségből kitört, ugyh mondhatni jó buli volt.

Hazaértem Csesznek után, aznap este már mentem is Pestre szintén "kikapcsolódni". Úgy kezdődött, hogy gyorsan elfogyasztottunk kb ketten 7deci házit és irány az éjszaka. Az biztos, hogy az éjszaka jól ki is zsebeltek a kedves sötétebb bőrű, indiából származó embertársaink.

Amúgy tényleg sajnálom, hogy nem voltam többet otthon, mármint otthon-otthon. Legközelebb remélhetőleg majd jobban sikerül.

Visszaérve a szigetre egyből probléma adódott...az uccsó busz a reptér és a buszállomás között fél órát késett, ugyh taxiznom kellett ami majd' 90 fontomba került és mire odaértem a busz ledolgozta valahogy a késést, ugyh reklamálni sem tudtam.

Azóta megint megy minden a megszokott kerékvágásban, mondhatni fejlődgetünk, értem ezt egy pár Ikeás bútor, ajándék használttévé, egy digitális tv-box hadrendbe állítása és pár apróság megvsárlása alatt.

A manki holnap megy haza két hétre, 4 óra múlva viszem Birminghambe, ugyh lassan le is lépek pihenni, mert utána meg melózom kell még.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://enasef.blog.hu/api/trackback/id/tr422641199

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása